Ընդհանուր Դրույթներ և Պայմաններ

ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ ԵՒ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ

§ 1. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

1.1 Վաճառքի այս ընդհանուր պայմանները («Ընդհանուր պայմաններ») կարգավորում են հաճախորդի («դուք») և ZWILLING Armenia- ի («ZWILLING» կամ «մենք») միջեւ պայմանագրային հարաբերությունները վաճառքի` https: // www .zwilling.am կայքում տեղադրված պատվերների համար :

1.2 Ձեր և ZWILLING- ի միջև պայմանագրային հարաբերությունները թույլատրելի են Հայաստանի օրենսդրությամբ:

1.3 Դրանք վերաբերում են բացառապես ոչ առևտրային հաճախորդներին:

1.4. Մենք մեզ իրավունք ենք վերապահում փոփոխություններ կատարել ընդհանուր պայմաններում: Կիրառվող << Ընդհանուր պայմանները>>, այնուամենայնիվ, գործում են ձեր պատվերը կատարելու պահին:

1.5 Ձեզ առաջարկում ենք կարդալ ընդհանուր պայմանները և ընդունել դրանք նախքան ձեր պատվերը հաստատելը և ձեր վճարումը կատարելը: Դուք նաև կունենաք դրանք տպելու և / կամ պահպանելու հնարավորություն:

1.6 ZWILLING- ի կողմից հավաքագրված ցանկացած տեղեկատվություն կվերաբերվենք մեր գաղտնիության քաղաքականությանը համապատասխան:

2 ՊԱՏՎԵՐԻ ՏԵՂԱԴՐՈՒՄ

2.1 Պատվեր կատարելու համար պետք է տրամադրեք վավեր էլեկտրոնային հասցե:

2.2 Ցանկացած ժամանակ, նախքան պատվեր կատարելը, կարող եք խորհրդակցել ընտրված ապրանքների վերաբերյալ, և, անհրաժեշտության դեպքում, առաքման ծախսերի չափի մասին `կտտացնելով զամբյուղին:

2.3 Դուք հնարավորություն ունեք ստուգելու պատվերի մանրամասները և ընդհանուր գինը և ուղղելու ցանկացած սխալ `նախքան ձեր պատվերը հաստատելը:

2.4 Ձեր պատվերը վավերացնելու համար հարկավոր է կտտացնել «Գնել հիմա» կետին ՝ նշելով, որ դա «վճարման պարտավորություն ունեցող պատվեր է», ինչպես նաև այն մասին, որ դուք ZWILLING- ի հետ ունեք առևտրի պայմանագրով պարտավորություններ :

2.5. Ձեր պատվերը վավերացնելուց հետո դուք գնումների ընթացքում նշված էլ. Փոստի հասցեում կստանաք անդորրագրի հաստատում, որը պարունակում է ձեր պատվերի մանրամասները: Դուք նաև կստանաք գործնական տեղեկատվություն ձեր պատվերի առաքման, ձեր անձնական տվյալները մուտք գործելու և փոփոխելու ձեր իրավունքների մասին, և մուտք կունենաք ներբեռնելու հղումը՝ վաճառքի ընդհանուր պայմանների և գաղտնիության քաղաքականության մասին:

2.6 Այնուամենայնիվ, չնայած , ZWILLING- ի կողմից Ձեր էլ. Փոստի հաստատմանը, Ձեր պատվերի վերջնական ընդունումը ենթակա կլինի Ձեր կողմից ամբողջությամբ վճարման հաստատումից հետո միայն:

2.7 Պատվերը տեղադրելուց հետո ցանկացած պահի կարող եք ստուգել ձեր պատվերի կարգավիճակը ձեր տարածքում կամ էլեկտրոնային փոստով կամ հեռախոսով կապվելով Հաճախորդների ծառայության հետ:

2.8 Եթե պատվիրելու ապրանքը չկա պահեստում, ապրանքի կողքին կցուցադրվի նախազգուշական հաղորդագրություն: Եթե ​​ցանկանում եք տեղեկանալ, թե երբ ապրանքը կրկին հասանելի կլինի, մենք ձեզ հրավիրում ենք ընտրել «Խնդրում եմ տեղեկացնել ինձ, երբ ապրանքը կրկին հասանելի կլինի» կոճակը: Կբացվի պատուհան, որտեղ ձեզանից կխնդրեն մուտքագրել ձեր անունը և ձեր էլ. Փոստի հասցեն: Երբ ապրանքը կրկին պահեստում է և հասանելի է պատվիրելու համար, դուք կստանաք էլփոստով ծանուցում:

§ 3 ԳԻՆ ԵՎ ԱՌԱՔՄԱՆ ԾԱԽՍԵՐ

3.1 Կայքում նշված բոլոր գները արտահայտված են դրամով (դրամ) և ներառում են ավելացված արժեքի հարկ: Առաքման ծախսերը ներառված չեն:

3.2 Առկայության դեպքում առաքման ծախսերը նշված են Ձեր գնումների զամբյուղում, որտեղ դուք կարող եք ցանկացած պահի դիտել Ձեր կողմից ընտրված ապրանքները մինչ պատվեր կատարելը:

3.3 Առաքման գործող վճարները հաշվարկվում են ավտոմատ կերպով և ավելացվում են ձեր պատվերի ընդհանուր գումարին `հենց առաքման ծառայություն ընտրելուց հետո: Ամեն դեպքում, առաքման գործող ծախսերը համաձայնեցվում են Ձեզ հետ՝ նախքան ձեր պատվերի հաստատումը:

3.4. Եթե ապրանքի գինը ճիշտ չի ցուցադրվել, և այդ գինն ակնհայտորեն սխալ է (օրինակ ՝ <<ծիծաղելի>> գին ՝ համեմատած ապրանքի տեսակի հետ), ZWILLING- ը կկապվի Ձեզ հետ ՝ հարցնելու, թե արդյոք ցանկանում եք ապրանքը իրական գնով պատվիրել: Եթե ​​դուք չեք ցանկանում կամ եթե մենք չենք կարող ողջամիտ ժամկետում հավաքել ձեր ցուցումները, ZWILLING- ը չեղյալ կհայտարարի պատվերը:

§ 4 ՎՃԱՐՈՒՄ

4.1. Մենք ընդունում ենք վճարումը կրեդիտ քարտով կամ կանխիկ: Լրացուցիչ տեղեկություններ դուք կգտնեք «Վճար և առաքում» էջում:

4.2. ZWILLING- ի կողմից ձեր պատվերի վերջնական ընդունումը ենթակա է ամբողջական վճարումը կատարելուց հետո:

4.3 Մեզ մոտ չի պահվում ձեր բանկային տվյալները (քարտային տվյալները): Առցանց վաճառքի կայքում վճարումները ապահով կերպով մշակվում են վճարային ծառայության մատակարարի կողմից: Վճարային մատակարարը պատասխանատու է վճարումներն ապահովելու համար `օգտագործելով ծածկագրման վերջին տեխնոլոգիաները: Այսպիսով, ձեր գործարքը ամբողջությամբ գաղտնագրված է և պաշտպանված: Ձեզանից կարող է պահանջվել հաստատված Visa- ի կամ Mastercard SecureCode- ի գաղտնաբառ:

§ 5 Զեղչի կուպոնների կամ քարտերի օգտագործման պայմանները․ զեղչի կամ պրոմո կոդեր

5.1. ZWILLING– ը կարող է տրամադրել, թողարկել կտրոններ, զեղչի կոդեր կամ պրոմո կոդեր ՝ իրավունք տալով բացարձակ արժեքով կամ տոկոսով գնման արժեքի իջեցման: Յուրաքանչյուր կուպոնի համար կարող է նշվել գնման նվազագույն գումարը, օգտագործման չափը, կամ պիտանելիության ժամկետը: Որոշ ապրանքների և ապրանքանիշերի համար կարող են բացառվել զեղչի կտրոնների կիրառումը:

5.2. Մեկ պատվերի համար հնարավոր չէ օգտագործել մի քանի կտրոն կամ կուպոն:

5.3. Զեղչի կտրոնի գումարի և ձեր պատվերի արժեքի տարբերությունը կարող է վճարվել կայքում առաջարկվող ցանկացած վճարման եղանակով:

5.4. Ապրանքների ամբողջական կամ մասնակի վերադարձի դեպքում, զեղչի կտրոնի կողմից վճարված գնի մի մասը չի վերադարձվում:

5.5. Եթե ​​ձեր գնումների ընթացքում օգտագործել եք զեղչի կտրոն, մենք մեզ իրավունք ենք վերապահում ձեզանից գանձել մնացած ապրանքների իրական գինը, եթե հետ վերցնելու պատճառով մնացած պատվերի ընդհանուր գումարը պակաս լինի թույլատրող կամ գնման նվազագույն արժեքից, որի պարագայում թույլատրվել էր օգտագործել այդ զեղչի կուպոնը:

§ 6 ԱՌԱՔՄԱՆ ԵՎ ՓՈԽԱՆԱԿՄԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ

6.1 Մենք առաքում ենք Հայաստանում պատվիրված ապրանքները: Լրացուցիչ տեղեկություններ կարող եք գտնել «Վճարում և Առաքում» էջում:

6.2 Առաքման ժամանակը միջինը 1-ից 2 աշխատանքային օր է: Առաքման ժամանակը կարող է փոփոխվել որևէ կողմի համար ֆորս-մաժորային իրավիճակի դեպքում:

6.3. Ձեր պատվերի առաքման միջին ժամանակը Ձեզ կներկայացվի մինչև ձեր պատվերի հաստատումը, և կտեղեկացվի Ձեզ ուղարկվող պատվերի հաստատման էլ. Փոստում:

6.4. Սակայն պատվերը առաքվում է միայն Ձեր ամբողջ վճարը հաստատելուց հետո:

6.5 Պատվերը կհասցվի պատվեր կատարելիս նշված փոստային հասցեով: Մենք չենք կարող պատվիրված ապրանքները առաքել միաժամանակ նշված բազմաթիվ փոստային հասցեների դեպքում:

6.6 Եթե պատվերը ձեզ չի առաքվել նշված առաքման միջին ժամկետի ավարտին, դուք ունեք պայմանագիրը լուծելու հնարավորություն:

6.7 Պատվերի առարկա հանդիսացող ապրանքատեսակների կորստի կամ վնասման ցանկացած ռիսկ Ձեր պատասխանատվության տակ է անցնում, երբ դուք կամ ձեր կողմից հանձնարարված որևէ այլ երրորդ կողմ, բացի ZWILLING- ի կողմից առաջարկվող փոխադրողից, իր վրա է վերցնում պատվերը տեղ հասցնելու գործընթացը: Երբ ապրանքների առաքումը վստահում եք առաքիչին, որը ZWILLING-ի կողմից չի առաջարկվել, պատվիրված ապրանքի (ապրանքների) կորստի կամ վնասման ռիսկը Ձեր պատասխանատվության տակ է անցնում՝ պատվերը փոխադրողին տալուց հետո:

§7 ՎԵՐԱԴԱՐՁ

7.1. Իրավական դրույթներին համապատասխան, դուք կարող եք 14 օրվա ընթացքում վերադարձնել ապրանքը: Այս ժամանակահատվածը սկսվում է ձեր կամ ձեր կողմից նշված երրորդ անձի կողմից (այլ ոչ թե առաքիչի) ապրանքի ստացումից հետո:

Ձեզ համար այս ընթացակարգը պարզեցնելու համար յուրաքանչյուր փաթեթում առկա է նախապես լրացված վերադարձման ձև, ինչպես նաև հետագա ընթացակարգը: Ապրանքները պետք է վերադարձվեն հետևյալ հասցե ՝

” ZWILLING ” խանութ
Աբովյան 8
Երեւան, Հայաստան

7.2 Ձեր՝ վերադարձի որոշման մասին հաղորդագրությունից սկսած, դուք ունեք 14 օր ապրանքը ձեր սեփական պատասխանատվությամբ մեզ վերադարձնելու համար:
Բոլոր տեղեկությունները կարող եք գտնել նաև մեր կայքի «Վերադարձ և չեղարկում» էջում: Կարող եք նաև որոշել հետ վերադարձնել ձեր պատվերը ՝ առանց նշված ընթացակարգին հետևելու: Այս դեպքում վերադարձի ծախսերը ձեր պատասխանատվության տակ են:

7.3 Ապրանքը պետք է մեզ վերադարձվի իր նախնական փաթեթավորմամբ: Վերադարձված ապրանքը չպետք է օգտագործված լինի: Այն պետք է վաճառելի տեսք ունենա: Դուք կարող եք պատասխանատվություն կրել ապրանքի ցանկացած մաշվածության համար՝ կլինի դա խնամքի, արտաքին տեսքի կամ պատշաճ գործունեության բնույթի վնաս:

7.4 Այն հաճախորդները, որոնք ակնհայտ չարաշահող եղանակով գնեն և վերադարձնեն ապրանքները, ZWILLING- ն իրեն իրավունք է վերապահում փակել այս հաճախորդների հաշիվները, որպեսզի այդ վերադարձի ծախսերի հետ կապված մեր կողմից առաջարկվող ապրանքների գների վրա բացասական ազդեցություն չունենան: Այս դեպքում, մինչև հաշվի փակումը կատարված վաճառքների վրա այս ամենը որևէ կերպ չի ազդում, և տվյալ հաճախորդը շարունակում է օգտվել ապրանքների վերադարձի՝ իր օրինական իրավունքից:

§ 8 ԱՊՐԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

8.1. Մենք հոգ ենք տանում կայքում ճշգրիտ կերպով վերարտադրել մեր ապրանքների մասին մանրամասներն ու գույները: Այնուամենայնիվ, գույնը և մանրամասները, որոնք հայտնվում են ձեր էկրանին պատվեր կատարելիս, կախված են այն սարքավորումներից, որոնցից օգտվում եք արտադրանքը դիտելու համար: Հետևաբար, մենք չենք կարող երաշխավորել, որ ձեր համակարգիչը կամ բջջային հեռախոսի էկրանը ճշգրտորեն կարտացոլի առաքվող ապրանքների գույնը կամ տեսքը:

8.2 Եթե Ձեր կողմից պատվիրված արտադրանքը Ձեզ չի գոհացնում կամ բավարարվածություն չի պատճառում, մենք Ձեզ առաջարկում ենք օգտվել հետ վերադարձնելու կամ փոխանակելու՝ ձեր իրավունքից։

8.3 Մեր արտադրանքն ունի սահմանափակ երաշխիք `գործարանային արտադրության և նյութի թերությունների դեպքում: Այնուամենայնիվ, երաշխիքը չի գործում այն վնասների դեպքում, որոնք օրինակ առաջացել են ոչ պատշաճ կամ սխալ օգտագործելու հետևանքով:

§ 9 ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

9.1. Այն փաստը, որ կողմերից ոչ մեկը չունի մյուս կողմի նկատմամբ  որևէ պարտավորության խախտում, հետագայում չի կարող մեկնաբանվել որպես խնդրո առարկա պարտավորությունից հրաժարում:

9.2 Բոլոր տվյալները (մասնավորապես տեղեկատվությունը, տվյալները, լուսանկարները, ապրանքանիշերը, նկարները, գծագրերը, գրաֆիկաները, անիմացիաները, տեքստերը), որոնք հասանելի են առցանց վաճառքի /www.zwilling.am/ կայքի օգտագործման համատեքստում.  պաշտպանված են սեփականության կողմից: Դուք ընդունում և համաձայնվում եք, որ դրանք մշտապես մնում են մեր կամ մեր ընկերության սեփականությունը: Դուք իրավունք ունեք կայքի օգտագործման ընթացքում օգտագործել այս տվյալները միայն կայքի կամ մեր ընկերության թույլտվությամբ։

9.3 Դուք իրավասու չեք որևէ երրորդ կողմի հանձնարարել, փոխանցել կամ ենթակապալառել ձեր բոլոր իրավունքները կամ պարտականությունները (կամ դրանց մի մասը), որոնք բխում են ZWILLING- ի կամ ապրանքների հետ կապված որևէ պատվերի հետ կնքված պայմանագրից, եթե ZWILLING- ը չի տվել իր կողմից գրավոր համաձայնությունը:

9.4 ZWILLING- ն իրեն իրավունք է վերապահում սույն պայմանագրով կամ որևէ այլ հարակից պայմանագրով նախատեսված բոլոր իրավունքները կամ պարտավորությունները կամ դրանց մի մասը նշանակել, փոխանցել կամ ենթակապալառել որևէ երրորդ կողմի `պայմանով, որ դա չի հանգեցնի ձեր իրավունքների խախտման:

§10 ԴԺԳՈՀՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ԲՈՂՈՔՆԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒՄ

Ցանկացած հարցերի կամ բողոքների համար կարող եք կապվել ՝
+374 (010) 566 111 հեռախոսահամարով կամ նամակ գրել <info@zwilling.am> կամ <zwilling@zwilling.am հասցեին

§ 11 ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆ ZWILLING ԽԱՆՈՒԹԻ ԵՎ Հաճախորդների սպասարկման վերաբերյալ

ՑՎԻԼԼԻՆԳ ԽԱՆՈՒԹ-ՍՐԱՀ
Աբովյան 8
Երեւան, Հայաստան
Հեռ. ՝ +374 (010) 566 111
Փոստ ՝ info@zwilling.am/ zwilling@zwilling.am

ZWILLING- ը վաճառում է չժանգոտվող պողպատից դանակներ, մատնահարդարման պարագաներ և սպասք, էմալապատ չուգունից, կերամիկայից, ինչպես նաև ապակուց պատրաստված սպասք և խոհանոցային պարագաներ:

0