Հաճախ տրվող հարցեր

Հաճախ տրվող հարցեր

ՀԱՃԱԽ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ

ԱՅՍՏԵՂ ԴՈՒՔ ԿԳՏՆԵՔ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ՕՆԼԱՅՆ ԽԱՆՈՒԹԻ ՄԱՍԻՆ.

ՀԱՇԻՎ
-Որո՞նք են հաշիվ ստեղծելու առավելությունները:
Մեզ մոտ հաշիվ ստեղծելուց հետո դուք կկարողանաք տեսնել Ձեր պատվերների պատմությունը և հետևել ընթացիկ պատվերներին: Ձեր հասցեի տվյալները նույնպես կպահպանվեն ՝ արագացնելով Ձեր պատվերի առաքման գործընթացը:

-Կարո՞ղ եմ գաղտնաբառ ստանալ ՝ իմ հաշիվ մուտք գործելու համար:
Գրանցման ընթացքում կարող եք ընտրել ձեր գաղտնաբառը:

-Ի՞նչ անել, եթե մոռանամ գաղտնաբառս:
Եթե ​​մոռանաք ձեր գաղտնաբառը, կարող եք անցնել «մոռացված գաղտնաբառ» հղումով `հաշվի մուտքի էջում: Խնդրում ենք մուտքագրել ձեր էլ. Փոստի հասցեն, այնուհետև կստանաք նամակ, որը թույլ է տալիս վերականգնել ձեր գաղտնաբառը:

-Ինչպե՞ս կարող եմ փոխել իմ գաղտնաբառը:
Ձեր գաղտնաբառը կարող եք փոխել ձեր հաշվի գաղտնաբառերի բաժնում:

 

ՊԱՏՎԵՐ

-Ինչպե՞ս կարող եմ պատվիրել ZWILLING- ի կայքից:
Ընտրված ապրանքները ձեր հաշվին ավելացնելուց հետո կտտացրեք «Դիտել զամբյուղը» կոճակին: Սա կբացի նոր պատուհան, որտեղ դուք կարող եք տեսնել ձեր ընտրած բոլոր ապրանքները, առաքման արժեքը և ընդհանուր հաշիվը: Այս էջում նաև կարող եք մուտքագրել վաուչերների ցանկացած ծածկագիր կամ փոփոխել ձեր ընտրած ապրանքը: Դրանից հետո կարող եք կտտացնել «Հաջորդ քայլը» կոճակին, որը ձեզ կտանի դեպի մուտքի էջ: Եթե ​​արդեն ունեք հաշիվ, կարող եք մուտք գործել ՝ օգտագործելով ձեր էլ. Փոստի հասցեն և գաղտնաբառը, եթե ոչ ՝ կարող եք գրանցվել: Եթե ​​չեք ցանկանում գրանցվել, կարող եք շարունակել գնումը որպես «հյուր»: Դրանից հետո ձեզանից կխնդրեն վճարման և առաքման հասցեն: Եթե ​​դուք արդեն գնումներ եք կատարել մեզ հետ և ունեք հաշիվ, այդ մանրամասները ավտոմատ կերպով կլրացվեն, բայց անհրաժեշտության դեպքում կարող եք դրանք փոխել: Հաջորդ քայլը ձեր վճարման մանրամասների մուտքագրումն է:Վճարումը կատարելուց հետո դուք կստանաք հաստատման նամակ `Ձեր պատվերի հաստատման համարով և ձեր պատվերի մանրամասներով:

-Ինչպե՞ս կարող եմ տեսնել իմ պատվերների կարգավիճակը:
Ցանկացած պահի կարող եք տեսնել ձեր պատվերի կարգավիճակը: Դա անելու համար խնդրում ենք մուտք գործել ձեր օգտվողի հաշիվ: Ձեր պատվերի վերաբերյալ համապատասխան տեղեկատվությունը կգտնեք «Պատվերի պատմություն» բաժնում:

-Պատվիրելիս ինչի՞ն պետք է ուշադրություն դարձնել:
Հնարավոր հիասթափություններից խուսափելու համար կցանկանայինք նշել, որ այն ապրանքները, որոնք դուք տեղադրել եք ձեր ապրանքների զամբյուղում, ավտոմատ չեն պահվում: Այդ պատճառով  խնդրում ենք Ձեզ արագորեն դիմել վճարմանը: Հակառակ դեպքում հնարավոր է, որ երբ ցանկանաք վճարում կատարել, ապրանքը՝ մեծ պահանջարկի պատճառով, արդեն մեկ այլ հաճախորդի կողմից գնված լինի:

-Վճարման ո՞ր եղանակներն եք ընդունում:
Վճարը կարող եք կատարել ձեր կրեդիտ քարտով կամ կանխիկ:

-Կարո՞ղ եմ նշել առաքման առանձին հասցե:
Եթե ​​ձեր առաքման հասցեն տարբերվում է ձեր վճարման հասցեից, իհարկե, առաքման համար կարող եք տրամադրել առանձին հասցե:

ԿԱՊ
-Ինչպե՞ս կարող եմ կապվել հաճախորդների ծառայության հետ:
Հաճախորդների ծառայության հետ կարող եք կապվել էլեկտրոնային փոստով ՝ <info@zwilling.am> / <zwilling@zwilling.am> կամ +374 (010) 566 111 հեռախոսահամարով, ամեն օր ՝ առավոտյան 11:00-ից երեկոյան 8:00-ը:

Տվյալների պաշտպանություն
-Արդյո՞ք իմ տվյալները կպահվեն:
Ձեր պատվերն արդյունավետ ընդունելու և հարցումներին ամբողջությամբ պատասխանելու համար ZWILLING- ը պահպանում է ձեր մասին որոշակի տեղեկություններ: ZWILLING- ը պահպանում է ձեր անունը, ազգանունը, ծննդյան ամսաթիվը, հասցեի տվյալները և էլ.հասցեն։ Բացի այդ, ZWILLING- ը պահում է ձեր պատվերի տվյալները, ինչպիսիք են գնված իրերը, քանակները, գները և պատվերի տեղադրման ամսաթիվը: Մենք չենք պահում վճարման մանրամասները:

-Արդյո՞ք իմ տվյալները կկիսվեն երրորդ կողմերի հետ:
ZWILLING- ը չի կիսում և չի վաճառում Ձեր տվյալները երրորդ կողմին:

-Ի՞նչ են իրենցից ներկայացնում տեղեկանիշները և ինչպե՞ս են դրանք օգտագործվում:
Տեղեկանիշները փոքր ֆայլեր են, որոնք պահվում են ձեր սարքում որոշակի ինտերնետային էջեր այցելելիս: Նրանք հավաքում և հիշում են տվյալներ, ինչպիսիք են ձեր զամբյուղի իրերը և հիշում են ձեզ կայք վերադառնալիս: Բացի այդ, կայքի օգտագործման վերաբերյալ վիճակագրական տվյալները կարող են հավաքվել և վերլուծվել և օգտագործվել կայքերի հասանելիությունն ու հաճախորդների փորձը բարելավելու համար: Օգտագործողները կարող են ազդել տեղեկանիշների օգտագործման վրա: Շատ բրոուզերներ առաջարկում են դրանց պահպանումը սահմանափակելու կամ օգտագործումն ամբողջությամբ դադարեցնելու տարբերակ: Այս դեպքում կայքի որոշ առանձնահատկություններ կարող են ճիշտ չաշխատել, սակայն գնումներ դեռ կարող են կատարվել: Այս կայքում տեղեկանիշները օգտագործվում են ZWILLING- ի կողմից: Օգտատերը տեղեկացվում է կայք այցելելու սկզբում: Օգտագործելով վեբ կայքը, այցելուն համաձայնվում է դրանց օգտագործման հետ, քանի դեռ օգտվողը ինքը չի փոխում բրաուզերի կարգավորումները ՝ քուքիները անջատելու համար:Քուքիները կարող են օգտագործվել նաև նոր նպատակային գովազդի համար:

ԱՌԱՔՈՒՄ

-Որտե՞ղ եք առաքում
Մենք առաքում ենք միայն Հայաստանի տարածքում: Առաքման գները տարբեր կլինեն, ուստի խնդրում ենք ստուգել նախքան պատվիրելը:

-Որքա՞ն ժամանակ կպահանջվի իմ առաքումը տեղ հասցնելու համար:
Պատվերները սովորաբար առաքվում են պատվերը կատարելու պահից 1-2 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Չնայած մենք միշտ ձգտում ենք հասնել առաքման այս ժամանակին, մենք չենք կարող դա երաշխավորել: Մենք նպատակ ունենք Ձեր ապրանքները Ձեզ հասցնել ամենակարճ ժամանակահատվածում և ամենաարդյունավետ եղանակով: Ծանրաբեռնված ժամանակահատվածներում ծայրահեղ կամ չնախատեսված հանգամանքները կարող են հետաձգել առաքման ժամանակը:

-Որքա՞ն են առաքման ծախսերը:
Մենք առաջարկում ենք անվճար առաքում 50.000 դրամ կամ ավելի արժեք ունեցող բոլոր պատվերների դեպքում՝ Երևան քաղաքում: Մենք առաքում ենք միայն Հայաստանի տարածքում:

Լրացուցիչ տեղեկություններ կարող եք գտնել <<Առաքում>> էջում:

-Կա՞ պատվերի նվազագույն քանակ:
Ոչ, ZWILLING- ում պատվերի նվազագույն քանակ չկա:

-Ինչպե՞ս կարող եմ հետևել իմ պատվերի առաքմանը:
Դուք կստանաք առաքման հաստատման էլ. նամակ, որը պարունակում է հղում `ձեր պատվերին հետևելու համար:

-Ի՞նչ անեմ, եթե իմ պատվերը չհասնի:
Եթե ​​ձեր պատվերը չի գալիս, կապվեք հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ ՝ <info@zwilling.am> / <zwilling@zwilling.am> հասցեներով կամ +374 (010) 566 111 հեռախոսահամարով, և թիմի անդամը կկարողանա օգնել ձեզ:

ՓՈԽԱՆԱԿՈՒՄ

-Կարո՞ղ եմ վերադարձնել ապրանքները, և ով է կրում այդ ծախսը:
Եթե ​​Ձեզ սխալ կամ վնասված ապրանք է առաքվել, ZWILLING- ը կամ կփոխի այն կամ կվերադարձնի գնման գինը և առաքման գինը: Լրացուցիչ տեղեկություններ կարող եք գտնել «Վերադարձ և չեղարկում» էջում:

-Կա՞ վերադարձի շրջան:
Եթե ​​ցանկանում եք վերադարձնել ոչ ցանկալի ապրանքը, կարող եք դա անել 14 օրվա ընթացքում: Լրացուցիչ տեղեկություններ կարող եք գտնել «Վերադարձ և չեղարկում» էջում:

Լրատու
-Ինչպե՞ս գրանցվել տեղեկագրում:
Խնդրում ենք մուտքագրել ձեր էլ. Փոստի հասցեն տեղեկագրի գրանցման գոտում և հաստատել բաժանորդագրությունը: Դուք կստանաք էլեկտրոնային փոստի հաստատում `ձեր գրանցումն ավարտելու համար հղումով:

-Ի՞նչ առավելություններ ունի տեղեկագրի բաժանորդագրությունը:
Առաջինը տեղեկացեք ակցիաների, մրցույթների և նոր ապրանքների մասին, ինչպես նաև ստացեք բացառիկ զեղչային կոդեր `առցանց խանութում օգտագործելու համար:

-Ինչպե՞ս ապաբաժանորդագրվել տեղեկագրից:
Յուրաքանչյուր տեղեկագրի ներքևում կարող եք գտնել ապաբաժանորդագրման հղումը:

ԱՅԼ

-Ինչպե՞ս կարող եմ որոնել իրեր:
Յուրաքանչյուր էջի վերևի աջ անկյունում կա որոնման տող: Պարզապես մուտքագրեք ձեր որոնման տերմինը ՝ արդյունքները տեսնելու համար:

Ընտրացանկ